מסנן / פילטר לתמי 4 | החלפת פילטר לכל סוגי התמי 4

כיצד פועלים מסנני מים של פילטר לתמי 4

החלפת מסנן תמי 4 / סנן תמי 4 מקורי
5/5 - (5 votes)

זוכרים את השורה המפורסמת, "מים, מים, מים, מים בששון"? ככה אתם מרגישים כאשר אתם נהנים מאיכות המים בבית שלכם.

למרות שיש הרבה פתרונות ומערכות סינון בשוק, אנשים רבים פונים אל מסנני מים תמי 4 , בתקווה לנצל את היתרונות כמו נוחות וחסכוניות. אבל האם השימוש הזה נותן מענה לכל החששות שלך לגבי איכות המים? האם עדיף לך מערכת מקיפה יותר?

בוא נגלה.

למה תרצו בר מים על השיש שלכם

יש הרבה סיבות לרצות מערכת סינון מים, בין אם יש לך חשש למזהמים ספציפיים במים או פשוט לא רוצה לקחת סיכונים.* הנה רק כמה דוגמאות:

ראית לגבי תוצאות בדיקת מים

לאחר בדיקת מים ביתית , תקבל מידע על איכות המים בבית שלך. אם אין לך איש מקצוע שיעזור לך לפרק את הפרטים, קל לדאוג לגבי התוצאות הללו. אתה יכול ללכת לחפש פתרון מהיר – ומסננים לברי מים נראים כמו מתאימים במבט ראשון.

אתם מודאגים לגבי זיהומים בבית

גם ללא תוצאות בדיקת מים, אתה עדיין עשוי להיות מודאג לגבי מזהמים. אולי קראת מאמר על כמה סוגים שונים של זיהום מים יש או ראית פוסט במדיה החברתית על מים מזוהמים בעיר של חבר. לא משנה מהיכן נובעת הדאגה שלך, סביר להניח שתרגיש השראה לבחון פתרונות סינון מים כמו מסנן לבר מים.

שמת לב לריחות, טעמים, ריחות או צבעים לא נעימים

יש כמה דברים גרועים יותר מאשר ללכת למשקה מרענן, רק כדי להבחין במשהו לא בסדר – כמו ריח של ביצים רקובות במים שלך או גוון אדמדם לא נעים שנראה כאילו למים שלך יש חלודה . בעיות אלו יכולות לגרום לכם לרצות כל פתרון סינון שתוכלו לשים עליו את ידכם, גם אם הוא לא מטפל ישירות בחששות שלכם.

אתה משקיע בבריאות שלך

אם אתם מבצעים שינויים באורח החיים כדי לשפר את הבריאות שלכם, חשוב לזכור שהמים תורמים לבריאות בגדול. גם אם אין לך סיבה לדאוג לגבי איכות המים של הבית שלך, התמקדות בבריאות שלך יכולה לגרום לך לרצות מסנן מים כדי שתוכל להיות בטוח שאתה מרגיש טוב עם מה שיוצא מהברז שלך.

אתה לא רוצה שום טרחה

כשמדובר במסנני מים משטחים, רוב האנשים מחפשים מהירות ונוחות. הם נראים כמו בחירה טובה עבור כל מי שלא רוצה להתקין מערכת מקיפה יותר; עם זאת, תמיד יש עוד בסיפור.

החלפת מסנן תמי 4 / סנן תמי 4 מקורי

פילטר מקורי לתמי 4

קנה עכשיו

כיצד פועלים מסנני מים של תמי 4

כדי לברר אם פילטר לתמי 4 הוא הבחירה הנכונה לדאגות איכות המים שלך, חשוב לברר כיצד מערכות אלו פועלות.

למרות שמסננים של ברי מים דומים למסנני ברזים, לדגמי הפילטר של תמי 4 יש רכיב פילטר גדול יותר,  מערכת זו מחוברת לברז שלך באמצעות צינור מפנה, המוביל את מי הברז שלך אל המסנן. כאן, מים נשלחים דרך מחסניות מסננים כדי לטפל בבעיות מסוימות של איכות המים, כולל בדרך כלל:

  • טעמים לא נעימים
  • ריחות
  • כלור
  • פלואוריד
  • משקעים שונים

לאחר סינון המים, הם יוצאים דרך הברז המובנה של המערכת ומוכנים לשימוש.

האם מסנני מים של ברי מים באמת עובדים?

בעולם שבו יש לך רק את הדאגות הפשוטות ביותר לאיכות המים ורק כיור אחד, מסנן מים עבור בר מים תמי 4 עשוי להיות בחירה טובה. עם זאת, לעתים רחוקות זה המצב.

בעוד מסננים משטחים יכולים לעבוד לצרכים בסיסיים, הם אינם יעילים לסינון מים מקיף יותר ואינם מסוגלים לסנן את כל המים שלך. לדוגמה, פילטר לתמי 4 עשוי להסיר ריחות כלור ממי השתייה שלך, אבל למקלחות שלך עדיין יהיה ריח בריכת שחייה זה.

יתרונות וחסרונות של מסנני מים משטחים

לפני שאתם מקבלים החלטות סופיות לגבי מסנני מים משטחים, בואו נסתכל על היתרונות והחסרונות של מערכות אלו.

היתרונות של מסנני מים על השיש

  • גודל: מסנני השיש הם קומפקטיים בהשוואה לכמה פתרונות סינון מים אחרים.
  • פשטות: קל להתקנה ואפילו קל יותר לשימוש, מסננים לברי מים זורחים במחלקת ה"נוחות".

החסרונות של מסנני תמי 4

  • פונקציונליות: בעוד שמסננים משטחים עשויים להיות מקיפים יותר ממערכות כמו מסנני מקלחת (שבדרך כלל מסננים רק כלור), הם עדיין לא תמיד פתרונות סינון מלאים. רבים אינם מטפלים בבעיות מורכבות יותר של איכות מים כמו עופרת, ארסן או כספית, וחלקם אפילו לא יכולים להפחית את נוכחות הפלואור.
  • החלפת מסננים: למרות שכל בר מים שונה, חלקם צריכים להחליף….. כמו את המסננים והנורות UV שלהם כל שישה חודשים. זה הרבה זמן וכסף למה שנקרא "תיקון מהיר".
  • מראה: למרות שחלק מהמסננים לברי מים מתוכננים מתוך מחשבה על מראה, הם לא תמיד התוספת המסוגננת ביותר למטבח שלך. יש גם את אי הנוחות של המקום שהיחידות האלה תופסות על השיש.

האם מסנני מים שווים את זה?

בסופו של יום, מסנני מים משטחים בדרך כלל אינם שווים את הזמן והכסף. תחשוב עליהם כמו מלטשי מים במקום מסנני מים: הם לא טובים במיוחד להרמת כבדים והם מתאימים יותר לשיפור איכות המים שכבר מסוננים. במקום לשלב מספר פתרונות קטנים כמו זה, בדרך כלל יותר הגיוני לבחור מערכת אחת מקיפה שעושה את כל העבודה בעצמה, כמו מסנן מתחת לכיור.

פילטר לתמי 4 חליפי

פילטר לתמי 4 חליפי

קנה עכשיו

קנה עכשיו

כבר יש לך מסנן מים על השיש?

יש לכם מסנן מים משטח שפתאום לא נראה כמו השקעה כל כך גדולה? אל תדאג – יש דרך לגלות כמה זה באמת עושה לך.

המפתח הוא לעבור בדיקת מים מקצועית וייעוץ . עליך לבצע בדיקה אחת במי הברז הבלתי מסוננים שלך ואחרת במים מהמסנן שיש שלך. כך תוכל לדעת בבירור מה מטופל ומה לא. לא פחות חשוב, תדע אילו בעיות איכות המים קיימות בכל מי הברז שהמסנן השיש שלך לא מגיע אליו – כמו מקלחות וכיורי אמבטיה.

פתרונות חלופיים למסנני מים משטחים

אם אתה מוכן להיפרד ממסנני מים משטחים, תצטרך משהו מקיף יותר כדי לבצע את העבודה. הנה כמה אפשרויות טובות יותר:

סינון לכל הבית

שלא כמו מסנן משטח, מערכות סינון של כל הבית יכולות לטפל בבעיות איכות המים בכל הבית שלך – לא רק בכיור המטבח. מערכת ביתית שלמה יכולה לתת מענה לכלור, ברזל, גופרית ועוד; זה אומר שהמים שלך עברו סינון מקיף לא משנה היכן פותחים את הברז.

סינון מי שתייה

אם אתם מחפשים פתרון סינון שמתייחס ספציפית למי שתייה, שקול מערכת סינון מתחת לכיור. אלה משתמשים לעתים קרובות בסינון רב-שלבי ויכולים להפחית את נוכחותם של מזהמים שלא יגע בהם מסנן משטח, כולל עופרת, ארסן וכספית.

ריכוך מים

אם אתה רוצה גישת איכות מים מקיפה עוד יותר, תרצה להוסיף גם מרכך מים. ריכוך וסינון הם לא אותו דבר, מה שאומר שאתה צריך את המערכת הנפרדת הזו כדי לעזור בניהול בעיות מים קשים – כולל עור יבש, שיער שביר, חלאות סבון ועוד. החלק הטוב ביותר הוא שמרכך מים יכול לעבוד יד ביד עם מערכת סינון כל הבית או מי השתייה שלך, כך שבסופו של דבר תקבל מים שטעים ומרגישים טוב יותר.

למד עוד על מערכות סינון מים לכל הבית , סינון מי שתייה וריכוך מים לבית שלך.

שמור טוב יותר על המים של הבית שלך

שימוש במי ברז ללא פילטר לתמי 4 עשוי להיראות כמו בחירה טובה בהתחלה, אבל ככל שתסתכל מקרוב, כך תראה יותר בעיות. למען האמת, מערכות אלו אינן דרך מקיפה לטפל במימי הבית, והן בהחלט אינן מספקות את השקט הנפשי שניתן לצפות לו מפתרון מקיף יותר.

במקום זאת, אתה צריך מערכות סינון הנותנות מענה למגוון רחב יותר של בעיות איכות מים. מלבד היותם פתרונות מלאים יותר, מערכות מתחת לכיור ומערכות כל הבית גם אינן תופסות מקום על השיש שלכם, כך שאתם לא צריכים לדאוג אם הן מתנגשות עם העיצוב שלכם. למעשה, אתה אפילו לא צריך להתקין אותם.