טיהור מים

איך לנקות רעלים מהמים שאנו שותים ?

איך לנקות רעלים מהמים שאנו שותים
Rate this post

למי ניקוי רעלים יש מגוון יתרונות בריאותיים וחסינות. זה גם סופר פשוט להכנה! אם קשה לך להשיג את צריכת המים היומית המומלצת שלך, המים האלה עשויים להיות קלים ומהנים יותר לשתייה עם הטעמים של כל הפירות והירקות האהובים עליך!

לפירות וירקות שונים יש יתרונות תזונתיים שונים, אבל לא משנה איזה תבחר לכלול במי השתייה שלך, תקבל משקה בריא ומרענן.

מתכון מי גמילה זה עשוי מנטה, לימון ותותים.

לתותים ולימונים יש מגוון של ויטמינים, מינרלים ונוגדי חמצון המסייעים רבות בשיקום בריאות השיער, הציפורניים והעור. מנטה משפרת את העיכול ונחשבת כמפיגה מתחים.

חותכים את כל הפירות ועלי הנענע לגודל הרצוי ומוסיפים למים. אפשר לגרד את הלימון במקום לחתוך אותו כדי להיפטר מכל טעם מר.

ככל שתתן לפרי שלך לשהות זמן רב יותר במים, כך מי השתייה שלך יהפוך למלא יותר בטעם ועמוס במינרלים!

סוג נוסף של מי ניקוי רעלים פופולרי הוא מי מלפפון, לימון ומנטה. מלפפון מזין וממלא אותך במהירות, מה שעוזר בירידה במשקל. רכיבי התזונה של המלפפון בשילוב עם אלו של הלימון והנענע יעזרו להגביר את העיכול, להפחית נפיחות ולהקל על דלקת. חתכו את החתיכות שלכם לפרוסות קטנות ועבות כך שהמרכיבים ישמרו על הטעם והיתרונות הבריאותיים שלהם.

ברגע שיש לך את הכמות הרצויה של פירות וירקות, הוסף אותם למים שלך כדי להתחיל בתהליך העירוי. אנו ממליצים להשתמש במים מסוננים. אם אתה משתמש במים עם מזהמים חיידקיים וויראליים פוטנציאליים, אז הוספת פירות וירקות תהיה חסרת תועלת לחלוטין מכיוון שהמים שלך אינם באיכות טובה במיוחד. עם יש ברשותכם בר מים של תמי 4 או אלקטרה בר אז מומלץ להשתמש בהם לניקוי מזהמים המצויים במי ברז רגילים, צריך וודא שמשתמשים בסנן איכותי של תמי 4.

אתה תקבל את היתרונות המקסימליים ממי השתייה שלך אם איכות המים שלך היא הנקייה ביותר שיכולה להיות. ומכיוון שברי המים מוציאים מים טריים וקרים, כמו גם מים חמים וטמפרטורת החדר, אין צורך לבלות שעות בהמתנה למי השתייה שלך שיתקררו.

זרקו כמה פירות וירקות לבקבוק שתייה כדי שתוכלו להישאר עם לחות תוך כדי תנועה. לחלופין, השתמש בתכונת חלוקת טמפרטורת החדר של הצידנית אם ברצונך לקרר את מי השתייה שלך ולתת לפרי לשהות עוד קצת.

אתה יכול להיות יצירתי ולהכין כמות בלתי מוגבלת של שילובי פירות וירקות למי השתייה שלך. מכיוון שמי ניקוי רעלים הם רק פירות, ירקות ומים, המשקה הזה קל להכנה ותמיד ישאיר אותך רענן, מלא ולחות!