אוסמוזה

היתרונות של תמי 4

5/5 - (31 votes)

אחד הדרכים לבריאות טובה הוא שמירה על נוזלים במידה מספקת לגוף. כתוצאה מכך, אנשים רבים בוחרים להתקין מטהר מים של תמי 4 בבתיהם. זה עוזר להקל על כולם לעמוד בדרישות המים היומיות שלו. זה מבטל את הצורך בבקבוקי פלסטיק חד-פעמיים על ידי המרת מי ברז למים מסוננים ובעלי טעם נהדר שתוכל להשתמש בהם מדי יום.

מערכת התמי 4 מים מספקת אספקה ​​בלתי מוגבלת של מי שתייה בטוחים ומסוננים לכל מקומות השתייה אם זה בבית או בעבודה. משתמשים יכולים למלא כוס, קנקן או בקבוק במים על ידי הנחתם מתחת לתמי 4 ולאחר מכן לחיצה על הכפתור למילוי הכוס. אתה יכול להשיג זאת על ידי צנרת המים לאספקה ​​הנוכחית שלך.

חלק ממתקני המים מכילים מנגנון קירור שעשוי לקרר את מי השתייה ולספק מים קרים או קרים ממש לפני המשלוח. התכונות יכללו גם חימום, גז וסינון של אספקת המים, בנוסף לקירור.

קנה עכשיו

היתרונות של בר מים תמי 4

טיהור וסינון כבר מובנים.

לפני הנפקה, מערכת הסינון המובנית מסננת מי ברז באמצעות שבע דרגות טיהור מתקדמות. קשה לנצח אותו כתמי 4 מסוננים עליון לשימוש ביתי. זה יעיל יותר ממערכות סינון מים אחרות בשוק, והטעם של המים נהדר. כל שלב נועד להעלות את איכות וטעם המים להנאת כולם.

ידידותי לסביבה.

קיום תמי 4 מסוננים לשימוש ביתי נותן מענה לטווח ארוך המוריד את השימוש בפלסטיק בבית. רכישת בקבוקי מים או כדים מפלסטיק כחלופה לשתיית מי ברז הייתה פופולרית כבר שנים. עם זאת, הכמות הנדרשת כדי לספק את צורכי המים של המשפחה עולה במהרה. בעוד חודש, סביר להניח שתעברו כמה מקרים של מים בבקבוקים, חלקם עשויים להיות ממוחזרים, אבל רובם ייגמרו לפח.

לוקח מאות שנים עד שאשפה מפלסטיק מתפרקת מעצמה. חלק הארי של אשפה פלסטיק מושלכת בים, וכתוצאה מכך שטף את המזבלה. הוא מזהם את האקולוגיה הימית ופוגע בסביבה על ידי שחרור רעלים לאטמוספירה. אתה יכול לבטל את השימוש בפלסטיק ולקבל אינסוף מים טהורים ומקוררים בכל עת שתצטרך אותם עם מסנן מים בבית.

אחד המאפיינים או היתרונות החשובים ביותר של מתקן המים הוא שהוא אינו מצריך שום עבודת אינסטלציה להפעלתו. מלבד זאת, זה מקל על ההתקנה ומבטל את הסיכוי לזיהום ממערכת האינסטלציה של הבית שלך.

זה נייד – רוצים לשנות מיקום של התמי 4 ?

יתרון משמעותי נוסף של מתקן המים הוא הניידות שלו. אל תדאג מהליך ההתקנה הארוך אם תחליט להעביר את בר המים שלך. כל מה שאתה צריך לעשות זה לחבר אותו.

 

הגברת הבריאות והזוהר של העור שלך.

שתיית מים מרובה תורמת לא רק לאיברים הפנימיים שלך אלא גם לאיברים החיצוניים שלך. רמה טובה של ספיגת מים, על פי מחקר, תעזור לעור שלך להיראות מקסים. טיהור מים יכול לסייע בשמירה על בריאות וגמישות העור שלך.

זה מסייע בירידה במשקל.

האם אתה מתכוון לרדת משמעותית במשקל? יש לצרוך הרבה מים לפחות חצי שעה לפני כל ארוחה. זה יעזור לך להרגיש שובע ולהפחית את כמות האוכל שאתה אוכל. כשזה מגיע לנשנושים, אותם כללים חלים. זה יעזור אם תמנע מחטיפים יבשים מכיוון שהם מאכילים את קלוריות הגוף הריקות שלך.

פילטר לתמי 4 מוזיל עלויות ושיפור הנוחות.

אולי אתה חושב, "למה שלא תקנה מקרר מים בבקבוק?" בנקודה זו. בעוד שמקררי מים מגיעים עם מיכלי מים מזוקקים מטופלים מראש, הם לא נוחים לשימוש.

ברי מים תמי 4 בעזרת פילטר לתמי 4 יספק לכם מים ללא הפסקה חמים או קרים בעלויות קטנות בעזרת המחירים הסופק נוחים שלנו הדבר נכון גם לעסקים, בר מים תמי 4 מוצמד מיד למערכת צנרת המים של הבניין. זה חוסך לך כסף מבקבוקי מים. יתר על כן, לא תצטרך לשכור מישהו כדי לשמור על המתקן לפעול. למסנני מטהר המים הטובים יותר יש לרוב תוחלת חיים של לפחות שישה חודשים, כך שהתחזוקה היא פשוטה למדי.

ידידותי למשפחה בשל נוחות השימוש.

תחנת המילוי פשוטה לתפעול, הודות ללחצן המילוי בנגיעה אחת. לילדים, המראה המלוטש יפתה אותם להשתמש במתקן בעצמם. הניחו לידם שרפרף ועודד אותם לשתות יותר מים גם כן. הזרבובית השקועה גם מונעת מהזרבובית לבוא במגע ישיר עם המתקן או עם הפה של בקבוק המים.

החלפת מסנן תמי 4 / סנן תמי 4 מקורי

החלפת מסנן תמי 4 / סנן תמי 4 מקורי

קנה עכשיו

קנה עכשיו

מחשבות סופיות

עבור משפחות עסוקות בכל הגדלים, שימוש במים טריים וצלולים בהישג יד. אתה יכול להשתמש במטהר מים בתמי 4 לבישול, הכנת קפה והצטיידות לנסיעות או פעילויות. אתה יכול גם לעזור לכולם לשמור על לחות עם צריכת המים היומית שלהם. בחירת מים על פני משקה סודה או משקה ספורט אולי לא קלה, אבל הטעם המדהים קורא לכולם לוותר על המשקאות הממותקים ולשתות יותר H20.

היתרונות של תמי 4 מסוננים לשימוש ביתי שווים את הכסף. הוא מציע פתרון חסכוני, נוח וארוך טווח שכולם יכולים להשתמש בו. אין צורך בתחזוקה נוספת, ניקוי או אשפה מפלסטיק. עכשיו כשאתה מבלה יותר זמן בבית, יש כמה דברים שכדאי לך לחשוב עליהם עבור החלל שלך, שאולי לא חשבת עליהם קודם.