טיהור מים

איזו שיטת סינון מים היא הטובה ביותר לבית שלך?

איזו שיטת סינון מים היא הטובה ביותר לבית שלך?
Rate this post

חושבים להוסיף שכבת סינון למי הברז שלכם על ידי הכנסת מערכת סינון אוסמוזה הפוכה מתחת לכיור?  מעטים בעלי הדירות שיסכימו לקידוח חורים בצינורות ובמשטחי השיש במטבח. אלא אם כן היא כבר קיימת, מערכת סינון מובנית, במאמר זה נסקר איזה פתרונות סינון קיימים בשוק

נסתכל על 3 פתרונות ליהנות באופן קבוע ממים מסוננים נטולי מזהמים שאינם דורשים חיבור לקו מים.

כד מסנן מים

קנקן סינון מים בריטה

מקור תמונה אתר בריטה

לפעמים הפתרון הפשוט ביותר הוא המובן מאליו. קל לקנות כדים לסינון מים וניתן למצוא אותם גם בחנות וגם באינטרנט . הם כמעט ולא תופסים מקום, והפילטר שלהם הוא קל להחלפה. חלקם אפילו כוללים צג דיגיטלי מובנה שמזכיר לך מתי הגיע הזמן להחליף אותו. כדים גם ניידים, כך שניתן להעביר אותם בקלות לשולחן האוכל או החוצה לחצר האחורית. זכור, עם זאת, הכד צריך להיות ללא BPA אחרת הוא חוטא למטרה של מים מסוננים.

בכל הנוגע לסינון, כדים מסנני מים כוללים בדרך כלל מסנני פחם פעיל גרגירים (GAC). אלה מצוינים להפחתה משמעותית של כלור, כמו גם לסינון מוצקים מרחפים גדולים יותר, כמו פתיתי חלודה או משקעים.

קנקני מסנן מים נראים מתאימים ביותר למצבי חיים בסולו, לאנשים שאינם בהכרח זקוקים למים מטוהרים לפי דרישה, ולאנשים עם תקציב. עם זאת, ייתכן שפתרון הכד אינו הטוב ביותר עבור משפחות גדולות או משקי בית עם מספר שותפים. כמו כן, כדים מוציאים רק מים בטמפרטורת החדר או מים קרים, וזה עשוי להיות בסדר גמור, אבל אם אתה אוהב מים חמים מסוננים לפי דרישה, אין לך מזל אלא אם כן תרתיח את המים קודם.

ברי מים דוגמת תמי 4, אלקטרה בר

אם מה שאתה מחפש הוא מים מסוננים לפי דרישה עם אופציה לכיוון טמפרטורה, אז בר מים עם סינון מובנה עשוי להיות בדיוק מה שאתה צריך. תזדקק לשקע חשמל פנוי ולמקום, אבל זה בערך הכל.

קירור המים באמצעות בר מים כולל סינון אשר מפחית את רוב המזהמים העיקריים,  אורך החיים של כל מסנן הוא בדרך כלל 3 עד 6 חודשים, תלוי באיכות המים של הבית שלך, והם קלים להחלפה. בר המים מציע גם 3 טמפרטורות חלוקה (חם, פושר וקר) לפי דרישה – וזה ממש מציל חיים בבית אם צריך משקה קר מהיר או מרק חם.

לא משנה מה תחליט, אין סיבה למנוע מעצמך ולמשפחתך מים נקיים, בריאים וטעימים.